Äntligen

Hej på er! Äntligen har jag tillgång till en dator, så jag kan uppdatera här på bloggen. Jag har ju nämligen ingen dator kvar. Eller jo det har jag, men internetet funkar inte på den. Men vi sa försöka fixa det så fort som möjligt, då blir uppdatering på topp igen. Men just nu sitter jag vid syrrans och ska försöka göra det så ofta jag kan för att uppdatera.

Hur mår ni annar då? Själv mår jag så jäkla bra! Imorgon åker jag, Sanne och Elsa till stockholm för att se Nicki Mina. Det kommer bli så himla grymt! Man kan säga att min helg börjar nu liksom. Nästa vecka är det skolavslutning. Det kan inte bli bättre! Oj vad långt inlägg det blev.... Ha en bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0