Angående gymnasiet

Jag lovade ju er att jag skulle berätta om vilket gymnasium jag valt och kommit in på för några månader sen, då valet gjordes. Jag hade en frågestund och fick massa frågor om det, men då hade ju valet bara gjorts och jag hade inte besked om vilket gymnasium jag hade kommit in på.

Men nu... För några dagar sen fick jag hem ett brev som gjorde mig väldigt nervös. Det var från gymnasieantagningen. När jag öppnade brevet så stod det att jag blivit antagen till Kitas frisör, som var mitt första val. Åh, vad glad jag blev och är själävklart det fortfarande!  Så den 16:e augusti är det upprop i min nya skola. Kommer bli lite nervöst, men också väldigt kul att träffa nytt folk och så.

Så nu vet ni vilket gymnasium jag kommer börja i till hösten. Hur har det gått för alla er andra som gick ut nian nu? Kom ni in på det ni ville? Är ni nöjda? Det hoppas jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0