3 Juni 2012

Känns så skönt att man inte sitter denna söndagen med en jävla massa plugg framför sig. Så himla skönt att allt skolarbete är över nu är det bara denna veckan kvar i skolan och några dagar veckan därefter sen är det sommarlov (bara roligheter kvar)! Kan det bli bättre? Nej det kan det inte.

Jaja. Hej på er iallafall! Sitter på mitt rum och bara tar det lugnt. Vill bara säga att min data ska lämnas in till skolan igen på tisdag och då sitter jag här utan dator (kommer dö). Får väl låna syrrans, pappas eller koppla upp den stationära på mitt rum. För jag har ju lovat att sköta bloggen. Jag ville bara uppdatera lite snabbt och berätta det, ju så you know. Ha en nfortsatt fin söndags kväll, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0