Vad har hänt den senaste veckan

Tänkte berätta vad som har hänt den senaste veckan, då jag inte bloggat pga att jag varit så förbannad på appen.
 
I helgen (från onsdagen?) var jag med Julia, saknat henne så! Vi träffade massa kompisar, åkte lite moppe mm. Jag sov över hos henne i tre dagar, tror jag att det var. Vi hade det grymt kul iallafall, like we always do!
 
Efter det, i söndags alltså så åkte jag och min lillasyster till min mamma i lödöse. Där sov vi i två nätter. Vi jobbade lite i trädgården, fyllde poolen och mycket mer. Sedan solade vi en massa med eftersom att det var så grymt fint väder i måndags och söndags. På måndagen badade vi även i poolen för då var den klar. Det var grymt kul och väldigt skönt!
 
Så nu vet lite vad jag gjort den senaste veckan. Hoppas ni haft en bra vecka ni med? Jag ska lova att uppdatera med datorn nu. Har bara varit väldigt arg på appen så, förlåt mig. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0