Mina top 10 appar! - Tidsinställt

Denna har jag gjort tidigare och den har ändrats, det vet jag. Som mitt andra tidsinställda inlägg så tänkte jag visa er vilka som är mina favorit appar på min iphone. Vilka appar jag tycker mest om och använder mest.
 
1. INSTAGRAM- Min absoluta favorit app" Finnd det verkligen så mycket att säga? Där är jag alltid uppdaterad när jag inte bloggar och även när jag bloggar. Där lägger jag upp massa bilder och följer andra vänner m.fl och ser andras bilder. Följ mig där @johannaaforsberg
 
2. KIK- Em grymt bra chatt sida. Väldigt många utav mina vänner använder den, vilket gör att det är enklare att få tag på dom och det är dessutom gratis. Där kan man även chatta med folk runt om hela världen.
 
3. BLOGG.SE- Behöver jag säga så mycket?
 
4. TUMBLR- Där jag jag enkelt kolla min tumblr, publicera bilder, rebloga bilder och kolla runt på min dashboard på bilder som folk jag följer lagt upp och mycket mer.
 
5. FACEBOOK- Tror inte jag behöver säga så mycket mer.
 
6. TWITTER- Inte så mycket att säga heller. Kan hålla koll på min twitter vart jag än är? Blir det bättre?
 
7. NRJ- Min favorit radiokanal direkt i mobilen, bättre blir det inte!
 
8. MADCOASTER & SUBWAY SURFERS- De ända två spelan jag spelar d och då på min mobil. Absoluta favoritspelen på min iphone!
 
 
 
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0