8 ointressanta fakta om mig- Tidsinställt

Nu ligger jag antagligen i poolen eller på en strand och har det gött här i Alanya. Detta är det första tidsinställda inlägget jag gör nu när jag är bortrest. Tänkte skriva några punkter om mig som ni kanske visste och kanske inte visste.
 
  • När jag var liten ville jag lltid bli något stort som typ skådespelare, modell eller jobba inom musiken (artist, band mm).
  • Jag är hellre i ett förhållande, än singel.
  • Jag har 3 syskon. 1 bror och två systrar!
  • Mina föräldrar är skilda, men det har nog mina mest aktiva läsare lagt märke till.
  • Jag älskar godis! (vem gör inte?)
  • Jag älskar hundar
  • Under vissa tillfällen (ofta) älskar jag att bli fotad och vara med på kort. 
  • Jag spelar lite gitarr, oftast för mig själv.
Så det var några lite ointressanta fakta om mig. Hoppas ni har det bra nu hemma i sverige, puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0