1 dag kvar

Hej på er, är allt bra med mig? med mig är allt toppen, åker ju imorgon. Kan inte må bättre! Idag har jag packat lite och storstädat mitt rum eftersom att min farmor och farbror ska bo hos oss när vi är borta. Sen har jag träffat Jennifer och vi träffade Elin en stund med. Min fina flickor!
 
Igår kväll/natt satt jag och skrev en massa tidsinställda inlägg och verkligen kämpade. Kanske 7 stycken typ. Sen idag så sa pappa att vi kommer ta med en av laptoparna dit så vi kan sitta 30 minuter var nästan varje dag om vi vill. Så det var lite onödigt att göra alla tidsinställda, menändå väldigt bra. Det är lite tips och inspiration som jag har lagt upp och lite om mig o så. Det kommer jag inte ha tid med att göra när jag är där. När jag bloggar därifrån kommer jag mest berätta om resan och hur jag har det och se hur allt är med er och så. 
 
Oj för långt inlägg nu, jobbigt för er att läsa. Vi hörs kanske imorgon om jag hinner, annars så hörs vi nästa gång när jag är i turkiet, puss på er!
 
Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0