Super grymt!

Fyfan vilken grym dag, kväll och natt det blev! Riktigt lyckat! Vill bara spola tillbaka tiden och börja om igen. Bästa nyår jag varit med om. Skaaaak, crazy!
-
Kom hem för ett tag sen ifrån stan, har käkat där med brorsan och kusinen, kul. Sov över hos brorsans tjej inatt så var förstårs där innan vi åt då. Hade det iallafall super kul.
Hur var eran nyår? lika bra som min hoppas jag.
-
Jaja nu ska jag sätta på lite musik och ta det lugnt. Kommer nog göra det resten av dagen, men får väl se vad som händer. Blev inge bilder igår hade inte riktigt tid eller så till det, hade bara grymt kul. Vet inte om det var någon annan som tog några bilder, jaja, ni klarar er nog? puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0