Nya blogg.se

Vad tycker ni om den ny designen på blogg.se? Själv tycker jag att den är grymt snygg. Väldigt enkel och den gör så att det blir lite roligare att blogga med, tycker jag. Det var kanske på tiden att det blev lite nytt.

Men jag tänkte ge er ett litet tips. För er som inte gillar den nya designa och gärna skulle vilja ha kvar den gamla, då gör ni bara såhär: Ni brukar skriva blogg.se och då får ni den nya, right? Men om ni skriver blogg.se/next då kommer i direkt till den gamla blogg.se. Hoppas ni förstod, kram.
Nu finns ju inte heller mest aktiva listan kvar längre, eller tips och länkar till andra bloggar. Så det är ju något litet negativt med det. Men jag tycker jätte mycket om den nya blogg.se, men brukar ändå kika in på mest aktiva listan på den gamla blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0