No time

Hej på er goingar! Har tyvärr inte haft tid till bloggen idag, har övat på gitarren och så inför en uppvisning med tjejerna imorgon i skolan vid halv 7 på kvällen. Så ska stanna i skolan imorgon hela dagen.

Gör nog ett litet inlägg under övningen efter skoldagen är slut. Ska nämligen stanna kvar i skolan tills uppvisningen är och då blir det pizza med tjejerna i skolan och övning. Men hinner inte skriva så mycket mer nu, ska nog lägga mig. Är ganska trött, men orkar inte lägga mig, aja får se hur jag gör, puss.
Ska jag köra igång en veckans blogg innan jag lägger mig? Ja det gör jag.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

2012-01-31 @ 10:45:11
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0