Lördag- I'm back

Godmorgon, eller vad man nu säger!
Var skönt med en bloggfri fredag igår faktiskt. Igår var jag med Stina, vi gjorde inte så jätte mycket. Satt hemma hos mig och snackade med folk och så. Men vi hade det jättekul iallafall!
Jag vaknade för inte så längesen. Lördag idag, gött! Träffar förmodligen kompisar eller något. Men det är senare isåfall. Ska strax ta mig upp ur sängen för en god frukost och därefter blir det en härlig dusch. Bra start på lördagen ska det va! Jaja, måste nog sätta igång nu. Ska försöka ta kort på dagens outfit. Ha en toppen dag!


Ja, brist på bilder... så ni får e ifrån någon gång innan jul iallafall....



Kommentarer
Postat av: sofie

Hejsan!

Har frågestund på min blogg, skulle uppsaktta om du frågade en sak! :)

Du få en länk i inlägget! :)

tack på förhand! :)

(svarar på alllt)

http://sofieks.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-28 @ 12:57:15
URL: http://sofieks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0