It's friday friday....

Hej förlåt för en riktigt bad uppdatering idag. Men jag har nämligen varit med Sanne hela dagen, vi har myst hemma hos mig och varit ute en stund. Men nu ska det bli bättre uppdatering igen.
Sa precis hejdå till Sanne. Så u sitter jag på mitt rum helt forever alone, nej men ja... Mys!
Måste bara säga till dig Sanne att: Jag är stolt över dig min son! Sanne har nämligen lärt sig spela gitarr, eller ja, några ackord iallafall och en låt. Grymt sanne! Hon har lärt sig av den bästa... Nej verkligen inte... Jaja haha. Jag har inget liv just nu.
Nu ska jag ta och göra någonting, men jag vet inte riktigt vad, kommer säkert fler inlägg ikväll, eftersom att jag är väldigt uttråkad just nu. Nu vet jag vad jag ska göra, jag ska spela mer gitarr, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0