Do you know I spend all day, all night. Thinkin' bout you, dreamin' bout y

Hej på er, Sanne gick för en liten stund sen. Vi har bara degat hemma hos mig framför en film och sedan vid datorn. Haft riktigt kul asså! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi se imorgon.
Just nu gör jag iallafall inte så mycket förutom att lyssna på musik och bara tar det lugnt en stund. Kommer göra det resten av kvällen.
-
Funderar på att svara på några frågor ifrån frågestunden med. Jag väljer ut ett par stycken att svara på nu, om jag orkar.
Men den är fortfarande inte över ännu så ställ några frågor till om ni känner för det.



Jag och min vän sanne för en liten stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0