26 Januari 2012

Hej på er! Kom hem senare än vad jag skulle idag eftersom att jag skulla göra ett tyska prov efter jag hade slutat som var kl.14.00, det kändes rätt okej. Får hoppas på det bästa! Sen stannade jag med tjejerna och övade lite i musiksalen, för lite uppträdanden och så.
Kom hem för en liten stund sen och har städat och käkat lite och ska sätta igång med lite SO-plugg. Sen senare ikväll, runt 18.30, blir det förmodligen kalas hos kusinen. Men nu måste jag sätta igång, så jag får något gjort. Ni får ha det så bra. Jag ska försöka ha en bra uppdatering (men bara om jag har tid), puss.
ganska gammal bild

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Har du sett dig själv i spegeln?! ;o hahaha! :D

Alltid, du e goo johanna! <3

2012-01-26 @ 19:50:38
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0