Svaren på frågestunden!

Hur gammal är du?
- Jag är 15 år, fyller 16 i November.

När fyller du år?
-15 November.

Vilken favorit artist gillar du?
- Jag gillar många men bästa är One Direction och Chris Brown, tror jag.
Var brukar du shoppa?
- Det är olika. Men det är oftast de vanliga butikerna som H&M, Gina Tricot, Cubus mm.

Vilken är din favoritfilm?
- Jag har inte direkt någon favorit film, jag gillar många filmer. Men en film jag tycker om väldigt mycket är The Last Song.

Vilken är din favoritbok?
- Brukar inte läsa så mycket men syskonkärlek är bra.

Är du en belieber?
- Jag är inte direkt världens störta fan av Justin men han är ju grymt snygg och sjunger riktigt bra!

Hur ser din drömkille ut?
- Det får jag se när han dyker upp!
Något sånt här kanske? Haha, det hade funkat bra

Vad har du någon fobi?
- Fötter... I vissa tillfällen.

Hur får du menyn under headern?
- Jag har ju själv inte det, så jag vet inte riktigt hur man gör. Men listar jag ut det så tipsar jag kanske här på bloggen om det.

Gillar du att fotografera?
- Ibland jag och ibland nej. Men gillar att vara med på bild mohaha, ibland....

Har du någon förebild?
- Min pappa isåfall.

Vad är din favorit mat?
- Har ingen favorit mat direkt.

Vilka affärer tycker du bäst om att shoppa i?
- De butiker jag skrev däruppe.

Är du i ett förhållande?
- Nope.

Vad har du för betyg och poäng?
- Ingen aning, skolan är ju inte slut än, right?

Vad är ditt dröm yrke?
- Jobba utomlands, med kändisar och styling och så, eller modelling och musik.

Hur vill du att din framtid ska se ut?
- Jag har faktiskt ingen aning. Alla har vi ju stora drömmar! Men mitt är nog att få en fin familj, bo utomlands kanske och ha drömyrket som ovan.

Vad är dit drömresmål?
- Miami!

Vilken plats i hela världen känner du dig mest trygg på?
- Hemma med familjen antar jag.

Visste du att jag värmer mina mackor när jag rostar dom?
- Ofta!? är du cool nu Jocke?

Vart skulle du vilja resa?
- Som sagt Miami!

Vilket är ditt favoritplagg?
- Mina svarta helt vanliga Jeans tror jag. Passar till allt!

Hur ser din drömkille ut?
- Redan svarat på den frågan.

Hannah Montana eller Miley Cyrus?
- Jadu Sanne... Hmm, visste du att det var samma person flicka lilla. Inte? Men nu vet du det! Men okej Miley.
.
Vad är det bästa med att blogga?
- Jag gillar i stort mest allt som har med bloggandet att göra. Få skriva av mig, dela med mig, få fina kommentarer av så himla fina läsare som jag har. Allt i stort sätt!
.
Favoritblogg?
- Denna frågan gäller storbloggar också misstänker jag. Min favorit blogg är och har alltid varit Kenzas!
.
Går du i någon sport?
- Nej, har gått i massa olika sporter men inte längre.
_________________________________________________________________________________________
.
Om ni har några fler frågor som ni vill få svar på så är det bara att ställa dom HÄR, HÄR, eller också HÄR, isåfall fixar jag på en del 2 av frågestunden. Så kom igen, tveka inte. Det ffinns inga dumma frågor, bara dumma svar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0