Svar på fråga- mitt gymnasieval

KommentarTid
FIa om Tillbaka!:
Vilka gymnasium valde du? :)
Fick precis denna frågan och tänkte svara på den direkt eftersom att jag lovat er att när valet var gjort skulle jag berätta vad jag valde för gymnasium/linje.
- Jag hade ju mina funderingar om att gå på Kitas frisör och det var det som blev mitt första val, får bara hoppas på att jag kommer in där och att det är bra där. Som andrahandsval så valde jag Burgården frisör. Dessa skolor var de ända i Göteborg som hade frisörlinjen. Men tog även ett tredjeval och det var Drottningblanka Stylist.

Jag vill hålla på både med klippning, styla hår och som makeupartist. Men tyvärr så fann det ingen skola i Göteborg som hade alltihop i ett. Så jag valde att gå Frisör på gymnasiet och sedan efter gymnasiet gå småkurser i styling mm. Men som frisör får man ju även lära säg håruppsättningar med givetvis. Men det har liksom inte allt om man säger så.
Hoppas alla fått veta det dom vill nu och du ''Fla'' med.





Kommentarer
Postat av: Emma Olsson - www.emmaaaolsson.blogg.se

Ah försök få det! Skulle vara sjukt roligt att se er :D

Men ska ni sjunga då eller..? :)

2012-02-06 @ 19:35:41
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma Olsson

Jaha, va coolt ^^

2012-02-06 @ 20:13:22
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0