Tordags kväll

Hej på er, jag kom hem för en kort stund sen och har bytt om till lite myskläder och så nu och ligger i sängen framför tv:n och bara tar det lugnt. Det är så himla skönt att veta att man slipper gå upp tidigt imorgon till skolan. Men nu är det bara helgen kvar och sen är det skola igen. Okej, jag ska inte tänka så usch.

Idag har jag varit med Emelie (min kusin) i stan, vi gick runt lite och bara snackade och lite sånt. Det var kul iallafall. Sedan åkte vi hem och var hemma hos henne. Sedan bakade jag och min andra kusin Daniella, som ni nog sett i det andra inlägget nedanför. Riktigt goda blev dom! Och nu är jag hemma som sagt. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag? Ha en fin kväll, kram på er allihopa.


Kommentarer
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-13 @ 10:27:03
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0