Förlåt

Förlåt för att jag nästan inte uppdaterade alls igår. Men jag var nämligen upptagen hela dagen typ. Först åkte jag in till stan med Sanne och Stina och kolla lite saker och sedan var jag på kalas hos min kusin som fyllde 17 och efter det var jag hemma och då var jag med Emelie (min kusin), så hade inte riktigt tid till bloggen igår. Men det ska bli bättre idag.

Idag ska jag åka in till stan med Emelie antagligen, det var längesen jag och hon umgicks så vi bestämde det. Det ska bli kul. Men just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen och känner att det är dags att gå upp. Ha en bra dag!

Jag och min fina igår kväll

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur ser planerna för helgen ut? :)

2012-04-12 @ 16:44:39
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Malva

Hoppas du har haft en bra dag än så länge! :) ♫♪

2012-04-12 @ 17:14:39
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0