Det är lov!

Åh vad underbart, nu är det efterlängtade lovet äntligen här! Åh vad man ska ha det grymt med goa vänner och bara leva livet tills skolan börjar igen, det kan inte bli bättre!

Förlåt. Jag har inte kunnat blogga tidigare idag. Jag har nämligen varit i stan med Sanne, hon köpte skor och så gick vi runt där i ett tag. Ska förklara resten kortfattat. Sen gick vi hem till sanne, sen ut en stun och sen hem till mig.

Sanne gick för en liten stund sen och jag ditter framför tv:n och datan och bara tar det lugnt.
Har ni haft en bra dag? Det hoppas jag, hoppas att ni får en riktigt härlig helg och veckan som kommer, för det ska jag verkligen ha. Glöm inte ställa frågor i frågestunden. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-06 @ 14:26:55
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0