1 April 2012

Japp då är efterlängtade April här nu då, härligt! 2 och en halv månad kvar till sommarlov då. Så himla underbart asså! Tiden har gått så himla fort, man hinner inte riktigt med, haha.
-
Idag kl. 11.30 stack jag med Bea (brorsans flickvän) och kollade på när brorsan spelade fotbollsmatch nere vid önnered. Dom vann med 12- 3. Riktigt kul. Men vi frös ihjäl oss, det var så sjuk kallt, kändes som jag skulle dö.
Efter matchen drog jag ner själv till Frölunda torg och kollade på ett par jeans. Eftersom att jag verkligen behövde ett par nya (svarta, mina andra svarta hade gått sönder). Jag måste ha ett par svarta jeans, det passar till allt liksom. Jag hittade ett par som satt bra, visar på bloggen när jag har tid. Kom precis hem och ska ha en slappdag, inget plugg eller någonting, underbart! Ha en fin dag, kram.
.
(slänger upp bilderna ifrån grillningen i fredags om en liten stund med, har fått dom från Sanne nu)
.
Alla har väl varit små?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0