Ny header

Ja, som ni nog ser så har jag gjort en ny header, vad tycker ni? själv är jag ganska så nöjd, det är bara något litet enkelt sådär. Var ju med Jennifer idag, fast hann inte se klart filmen för jag skulle hem och äta, får se klart den någon annan dag. När jag kom hem åt jag middag med familjen och efter det så gick jag in och tog en varm dusch. Det var riktigt skönt. Just nu sitter i min säng och bara tar det lugnt ska snart krypa under täcket och sätta på någon bra film och bara gotta mig i värmen. Sveriges väder asså... kan det bli sämre eller, usch, grått, regnigt och äckligt, ahh så gott (eller inte. Har typ inte så mycket mer att skriva om förutom att det är ju skola som vanligt imorgon, jag börjar 9.20 så kommer nog blogga på morgonen imorgon. Det hinner jag nog. Men nu är det filmtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0