Home sweet home.

Hej på er, hemma från skolan nu, slutade tio i två ungefär. Har varit en ganska så chill dag faktiskt. Skönt att inte sluta så sent på måndagar när man är så trött. Idag ska jag träffa älsklingen Jennifer en stund, hon ska nämligen åka och sola och bli brun i Turkiet imorgon... Den lille skiten, haha. Hon får väl ta med sig värmen hit haha. Blir mycket plugg idag, biologi prov imorgon. Segt men finns inte något man kan göra åt det utan att satsa gärnet och plugga ihjäl mig typ. Men nu ska jag ta något att äta nu och sen ringa Jennifer. Hej då.
Bara för att jag är uttråkad just nu

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson♥

HAHAHAHAA ringer dig nog någon dag när jag är däär !! <3

2011-09-19 @ 18:05:06
URL: http://jeennifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0