Hallstahammar!

Om 20 minuter går jag ner utenaför mig för då är sanne och hennes mamma där och hämtar upp mig. Det är nämligen fredag idag och då ska jag till Hallstahammar till Sannes pappa. För er som inte vet vart det ligger så ligger det utanför Västerås. Jag ska vara där under helgen och vi ska ha det riktigt kul och träffa massa gott folk. Uppdaterar när jag är där såklart, men är inte så säker att uppdateringen blir så bra som vanligt men ska försöka göra så gott jag kan, måste passa på att ha kul medans jag är där. Detta händer inte varje dag. Sist jag var där var för ett halvårsen. Men nu ska jag fixa lite av det sista, sen väntar en 4-5 timmars bilresa, ha en trevlig helg och Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0