9/11 2001

Usch, 10 årsen nu som 11 september attackerna inträffade i USA 2001. 4a stycken amerikanska passagerarflygplan kapades av terrorister, och två av dom flög in i World Trade Center i New York, alla i byggnaden omkom. Förutom en, jag tror det var en man som överlevde och han befann sig mitt i byggnaden. Alla mina tankar just nu går till alla som omkom i olyckan och även alla nära och kära till dessa. Det är så hemkt. Men vet inte riktigt vad man ska säga, man vill bara gråta... usch asså...
Såg denna videon alldeles nyss, en liten flicka berättar om händelsen, hennes pappa dog i olyckan, jag sitter och gråter... fy f*n asså.
Samma flicka o berättelse men lite annorllunda video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0