20 oktober

Hej på er, sitter och kollar lite på tv med syster. Runt halv sex har jag utvecklingssamtal, hatar det. Men jag vet inget som är så dåligt iallafall som man är rädd att dom ska ta upp, ligger ganska så bra till. Efter samtalet ska jag hem igen och då blir det förmodligen middag och därefter blir det lite pluggande. Hade kemiprov idag och det gick bra faktiskt, kändes som det iallafall. Ett prov kvar innan lovet sen är det bara att koppla av under en veckas lov. Underbart! Sen efter lovet startar vi direkt med två veckor praktik. Men ska ladda datorn nu för den måste med till samtalet och den dör när som helst så vi hörs senare.
Bild 2011-10-20 kl. 16.19 #4

Visst är syrran och jag söta haha? bara allmänt trött humor efter skolan…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0