4 November

Hejsan allihopa! Allt bra med är? Det hoppas jag… med mig är iallafall allting superbra. Känner att bloggandet inte riktigt är på topp nu, men det gör mig verkligen glad att ni läser den även om uppdateringen är den bästa. Men vi har ju lov och då vill man ju liksom ta vara på den tiden. Men nu ska jag bannemej bättra mig och köra på den gamla grymma uppdateringen. Idag har jag iallafall träffat Elsa och Sanne och så träffade vi Nicolas en stund sen stack Elsa och Sanne hem. Sen stack jag och Nicolas hem också. Så nu sitter jag här och tar det lite lugnt och har precis käka lite. Ska skruva på musiken lite och bara ”chilla”.

 

IMGP2520

Jag, Elsa och Sanne på lillasyrrans tjejmiddag för ungefär en månad sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0