Jennifer här!♥

Heej alla johannas underbara läsare, jennifer här! Just nu sitter vi i min soffa och tittar på så ska det låta :D
Senare ikväll ska vi se på bb, och så blir det säkert att hon sover över !
Johanna är faktiskt jätte snäll som ägnar sin fredag åt att vara hemma hos mig och göra mig sällskap eftersom jag har utegångsförbjud.
Imorgon är våran dag fullbokad typ, när vi vaknat och fixat oss o så ska vi åka till torget och så ska jag handla en sak och sedan åker vi hem till mig o lämnar det. När vi har gjort det går vi hem till min faster ( hennes moster) för våran syssling fyller år så dom ska ha ett litet kalas där och efter det drar vi ut o träffar våra underbara vänner sen vid 6 tiden ska vi till stan för att hämta våra biljetter till baksmällan 2 som vi ska se halv 8 :D
Ta gärna en titt in på min blogg och glöm inte att slänga in en kommentar.
Puss!
En gammal bild på mig o johanna ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0