Det är sommarlov!

Godmorgon på er, första riktiga sommarlovsdagen hihi. Vaknade för en liten stund sen och ska börja fixa mig och äta frukost sen drar jag hem till julia och hämtar lite grejer sen så går vi ut. Vad vi ska göra ute än vet jag inte riktigt haha? Men iallafall, blev inte bilder igår eftersom att hon som tog kort har inte lagt upp bilderna en så jag har inte kunnat lägga upp den, så ni får vänta lite till... men har några bilder från avslutningen som jag kan bjuda på sålänge, men inga på mig så ni kan se klänningen.
brorsan går ur nian
några av de andra grabbarna
tjejerna i nian visade upp sina självgjorda balklänningar

Kommentarer
Postat av: emma ♥

kika gärna in på min blogg :)

2011-06-16 @ 22:10:18
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0