Dålig Uppdatering!

Hej på er har varit en väldigt dålig uppdatering det senaste dagarna men jag har nämligen sovit hos Julia och hon har som jag tidigare sagt inget internet hemma för tillfället. Men nu är jag tillbaka igen. Ska bättra mig, det lovar jag! Måste bara lägga en liten diss på Sveriges väder som är just nu, regn och mulet... Man bara, hallå det är ju sommar lov!? Hoppas värmen kommer tillbaka snart och solen. Just nu är det ju lite varmt men det är mulet och kom precis en liten snabb regnskur typ. Men ska fixa mig lite och så, sen drar jag ut med Julia tror jag, mer vet jag inte hihi.
Jag och emelie för ett tag sen :)

Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

Fin blogg :)

2011-06-21 @ 15:38:00
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0