Tv- BOX

Hej på er, vad gör ni? själv gör jag inte så mycket. Tar det lite lugnt med radion igång, underbart! Väntar på pappa som är påväg till macken för att hämta en tv-box typ. Så vi får alla kanaler typ disney channel, tv1000 mm. Grymt, äntligen haha! Vi har den i 30 dagar/ 1 månad, sedan får vi välja 10 kanaler som vi vill ha kvar. Och man kan byta dom kanalerna varje månad också om man vill ha en annan kanal. Det är grymt, nu kan man se på en massa roligheter. Snart blir det middag också, mums. Men nu ska jag fortsätta med det jag gör och glöm inte rösta på min klänning om du skrollar ner lite så hittar du den. Ha det bra!
gjorde design till jennifer precis (bästavän) vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Therese

Skitsnygg!

Sv: Duär snygging! Du har fin kropp! :o <3

2011-07-02 @ 21:39:01
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0