Schhhhh

Skitsnack är något som snackas hela tiden, utan att den andra vet om det. Jag tycker själv att skitsnacket är onödigt och inget bra. Alla har snackat skit någon jag till och med jag. Men jag tycker inte om det egentligen, man kan ju få säga vad man tycker, men inte överdriva det så att man sårar vännen eller också sänker dens självförtroende. När vännen träffar en annan vän du får den vännen höra saker om dig som inte är så positiva. Jag tror helt enkelt att det beror på avundsjuka. Vännen säger till en annan vän: usch såg du vad han/hon hade på sig bla bla bla. Fast egentligen tänker vännen: Gud va snygga kläder han/hon hade idag. Detta är vad jag tror iallafall. Jag tror även att det oftast bland tjejer skitsnacket används, såklart att det används bland killarna också men jag tror det använd oftare bland tjejerna. Inget illa mot alla andra tjejer, jag är själv tjej så det är inte så att killarna är bättre än tjejerna. Alla är likadana. Jag tycker såhär: Man är den man är och den man är och det är det viktigaste. Det är våra olikheter som gör oss speciella.
''Everybody is special on their own ways'' - som man säger.
(lite tidsfördriv)

Kommentarer
Postat av: sanne

nemen gullig tjej! :Dd<3

2011-07-03 @ 17:23:44
URL: http://bajjsungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0