Piano

Hej på er, hur har eran dag varit? Själv har jag bara varit hemma och tagit det lugnt lite. Rensat lite kläder och så. Jag pappa och Marie (hans tjej) har även varit och hämtat vårat piano hemmahos min farbror, eftersom jag tjätat om det ett tag. Så nu står det är på mitt rum bredvid min gitarr haha. Känns lite som ett litet musik hörn. Just nu sitter jag och spelar lite på pianot eftersom att det var ett tag sen nu. Har lärt mig början på Just the way you are med Bruno Mars, och lite mer på Baby med Justin bieber som jag ska fortsätta med nu, hoppas det går bra haha. Hoppas ni får en fin söndags kväll. Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va kul med piano! :D

2011-08-01 @ 14:32:59
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0