Haft fullt upp med flytt idag

Hej på er, har verkligen haft fullt upp idag. Jag har ju flyttat hihi, jag är riktigt glad. Klar med mitt rum och nu är det bara att packa upp i köket och ställa ordning möblerna i vardagsrummet och hallen och fixa lite med små sakerna sen är nog det mesta klart. Gud vad skönt det är att slippa dela rum med min jobbiga syster. Just nu sitter jag vid skrivbordet och bara tar det lugnt framför datan, jag ska lägga in bilderna från dom två dagarna hos mamma med, det kommer upp alldeles strax här på bloggen.
Har ni haft en bra fredag? vädret har varit helt okej faktiskt men det kunde varit bättre utan regnet imorse då vi började flytta.
bild från början av flytten, skönt att allt är klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0