Är hos Jullangullan!

Hejhopp, tjena tjena mellan bena ;) Sitter hemma hos älsklingen Julia nu och vi ska snart göra oss något gott att äta och sedan kolla på en film, ska sova över. Myspys hihi! Vi är ju liksom bara bästa asså! Men det är så vi rullar vettni. Hoppas ni haft en bra dag? det har vi iallafall vi har träffat massa människor och haft det kul. Men nu ska jag dra, ha det bra!
Du är den bästa jag vet, min ängel och min prinsessa, älskar dig mest gumman. Du och jag Bertil du och jag!
Ragnar älskar sin Bertil!

Kommentarer
Postat av: Jsawurdiic

Vore kul om du ville klicka dig in på min nya blogg; www.jsawurdiic.blogg.se & kanske lämna ngn kommentar om du känner för det ;)

2011-07-08 @ 00:33:38
URL: http://jsawurdiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0