Plugg-dags♥

Hej bloggen♥ kom hem för en liten stund sen från skolan. Det blev faktiskt en ganska okej skoldag denna måndagen. Vi hade tyska, det var inte så himla kul, vi typ pratade med varandra på tyska. Sen hade vi 2 timmars bild och då gjorde vi bildfack till alla våra bilder vi ska göra. Det var faktiskt ganska kul, men jag är långt ifrån klar med det ahha. Efter det hade vi matte och den lektionen blev som en chill lektion kan man säga för alla haha. Efter Matten hade vi bamba och sen Ea och sen slut. Så en ganska okej skoldag :D
Men nu ska jag göra alla mina läxor eller jag ska göra några iallafall, skönt att få ha dom gjorda som man inte sitter med 10 läxor dagen innan. Inte bra hehe, men bloggar mer sen puss hej!

Kommentarer
Postat av: manuella

2011-01-17 @ 14:47:39
URL: http://manuellaa.blogg.se/
Postat av: manuella

haha tack! du är goooo:D

2011-01-17 @ 14:48:08
URL: http://manuellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0