Gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
Hoppas att alla hade en underbar nyår igår, det hade jag, jag åt god mat och träffa massa goa människor. Blev en väldigt sen kväll igår, så det blev att jag vaknade vid kvart i 4 idag haha. Men nu ska jag ta något gott att äta. Fick inte någon bild på gårdagens outfit. Men jag hade en svart Tröja/tunika med legins och lite smycken till.
Hejdå 2010 och hej 2011!
Ha en bra första dag på året!
Mina nyårslöften:
  • Satsa mer i skolan och försöka satsa på höga betyg.
  • Ska förbättra bloggen!
  • Göra året till det bästa!

Har ni några nyårs löften och iså fall kommentera gärna dom här, det är kul och se, för folk har så mycket olika? :D
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0