True love never dies

Hej, kom precis hem typ ifrån min första dag som praktikant haha. Det var väl rätt så kul faktiskt. Speciellt att man har lunch samtidigt som Julia e, bäst! Jag fick märka varor och massa mer och hjälpa kunder och så. Idag ska jag träffa Jennifer men ska nog ta något att äta innan. Det var tvärchill att börja tio, ännu mer chill är det att jag gör det i 2 veckor haha. Men btw, nu ska jag sluta skriva och äta och så sen blir det nog utgång.
- Bild på mig och Julia k, från slutet av sommaren 2010, den tiden glömmer ja aldrig!
Älskar dig tjejen!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv; tack söta du :D

vad glad jag blir :))<3

2011-02-21 @ 17:04:42
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0