goodmorning!

Goodmorgon alla gobitar!
Jag är fortfarande kvar hemma hos Jennifer, vi vaknade för inte så länge sen eftersom att vi var vakna ganska länge inatt. Men iallafall, hade ni en trevlig lördag kväll? hoppas det, för det hade jag. Blev inga bilder igår hade ingen lust att ta några haha. Idag så blir det inte att vara uppe och ute sent eftersom att skolan börjar imorgon. Och idag kommer min farmor och ska vara hemma hos mig eftersom att min pappa åker till Belgien, Antwerpen till på Onsdag. Så hon ska typ ta hand om hos tills han kommer tillbaka. Och så ska jag på prao i två veckor nu så jag måste åka och handla mat med pappa som jag kan ta med mig. Men nu ser jag att detta inlägget börjar bli lite långt, men ska hem till mig en snabbis nu, men bloggar mer senare!
puss&kraam

Kommentarer
Postat av: Anna

du är fin, finaste johanna! :)

2011-02-21 @ 19:01:17
URL: http://anniebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0