Hos Feffer!

Hej igen allihopa! Just nu sitter jag hemma hos Jennifer och kollar när hon städar haha, hon är faktiskt väldigt duktig haha! Men vad gör man inte för pengar haha, hon gör allt typ haha! Efter att hon har städat så ska vi förmodlingen äta, asså vi ska göra mat, vi är grymma på sånt! Efter det så ska vi nog ut och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Något kul iallafall. Men nu ska vi laga mat, vet inte om jag orkar vara så delaktig i lagningen men ätandet fungerar nog haha! :D Men ni får ha det så bra puss på er!
gammal bild från förra året när jag och jennifer åkte skridskor med jimmy, joel och julia!
Sjukt kul va det !

Kommentarer
Postat av: julia:)

De låter inte direkt som att du kommer bli kock när du blir stor iaf hanna ! :D

Men skridskorna va jävligt roligaa :D

2011-02-23 @ 21:06:49
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0