Hej på er!

Hej allihop, kom hem för inte så jätte länge sen. Just nu sitter jag och äter godis och kollar tv och bara tar det lugnt, för om en stund så ska jag möta jennifer och då ska vi åka till stan till scandinavium och kolla på häst hoppning, är inte så himla kär i hästar men det kan bli kul ändå, jag gillade ju faktiskt hästar när jag var liten, men men. Innan det ska jag äta på Mc Donalds eftersom jag inte hinner äta middag idag. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Vi hörs imorgon för jag kommer hem sen. Det kan hända att jag bloggar innan jag går och när jag kommer hem, men det är bara om jag kan och hinner, ha det så bra!
puss!
- tagen med webb, så den e inte jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0