beautiful!

Hej allihopa, kom precis hem från badet och praoen. Jag tänkte att jag lika gärna kunde åka och bada eftersom jag ändå var på torget och det var längesen och för att min syster har tjatat väldigt länge på mig att hon vill åka och bada med mig. Jag ska snart äta middag, pommes frites och korv, riktigt gott asså haha! Men iallafall just nu så sitter jag och kollar på tv och bara tar det lugnt, jag är jätte trött! Men nu ska jag sluta tjata, hoppas ni får och har en bra dag :)
Kisses and hugs!
- Hittade ingen speciell bild, så jag valde en på min älskling Jennifer! Så himla söt bild. Älskar det gumman och här har ni en FET länkning till hennes underbara blogg HÄR!

Kommentarer
Postat av: jennifer eriksson

Neej men uussch..

Älskar diig med !! <3

2011-02-22 @ 18:58:10
URL: http://jennifergbg.blogg.se/
Postat av: julia:)

Kommentera & titta in min blogg:)

Har börjat blogga igen !

2011-02-22 @ 19:33:45
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0