Bad update!

Hej detta kommer bli ett ganska långt inlägg misstänker jag pga att jag haft en väldigt dålig uppdatering men ska berätta så kortfattat som möjligt om vad jag gjorde igår och idag.
Jo igår så var jag med Julia och julia och vi var i stan och gick runt, vi hade det jätte kul, vi blev jagade och förföljda av 10 killar haha as kul. Och sen träffade vi sofi och då var vi hemma hos henne och så.
Och idag så var jag med julia och julia igen och var i stan och gjorde samma sak och där stötte man på lite folk. Och sedan åkte vi hem för att möta sofi, elvira, jonna, sade, cassie aa dom typ. Så vi var ute lite, sen gick jag hem för att äta och har suttit vid datan sen dess.
Jag ska försöka att komma med bra uppdatering nu under lovet, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0