Svar på Frågestunden

1. Vad skulle du göra om jag kom till er utan att ni visste?
Svar: Jadu Sarah, jag hade blivit väldigt överraskad och väldigt glad.
Detta är min kusin som ställt frågan, vi träffas inte så ofta eftersom att hon bor i Småland.
2. Har du några planer för gymnasiet än, såfall vad?
Svar: Nej, jag ha faktiskt inte det. Vet inte riktgt om jag är den ensa som tycker detta men jag har verkligen funderat och funderat men har faktsikt inte kommit på något som jag vill fortsätta med. Jag har faktiskt ingen aning. Men när jag valt gymnasium och så nu efter nian så berättar jag självklart om det. Tycker att valet som man måste göra i nian är väldigt svårt faktiskt.
3. Vilken är din favoritfärg?
Svar: Jag har inte direkt någon favorit färg jag gillar alla färger.
4. Kan du inte skriva vad du har för betyg i alla ämnen och hur många poäng du har?
Svar: Nu när jag gick ut 8an så hade jag 7 VG och resten G. Men som man säger, det är 1 år kvar som jag har tid att höja poängen på. Man ska inte ge upp. Sköt skolan och alla läxor så klarar man allting jätte bra. Orkar inte räkna ihop poängen, ni som kan det själva kan ju räkna ut det själva med.
5. Hur ska en kille se och och ha för personlighet för att få dig på fall?
Svar: Jag har inte direkt så stora krav på hur en bra kille för mig är. Men han ska iallafall se bra ut och vara snäll och trevlig mot mig. Han ska helt enkelt ha en BRA personlighet och inte vara elak mot mig. Ja, ni förstår nog vad jag menar, hoppas jag.
6. Vem är killen på din header längst ner till höger?
Svar: Nu ser ju inte ni bilden längre eftersom att jag bytt header och gjort om lite i bloggen men för dig som ställde frågan och har sätt bilden så var det jag och sångaren Zandro i Dead By April.
7. Varför är du så konstig?  (från Jennifer naturligtvis)
Svar: Jadu Jennifer, ingen aning faktiskt, men den riktigt frågan är nog... Varför är du så konstig? ;) haha
8. Vad vill du plugga till?
Svar: Som jag skrev på frågan högre upp (detta är i stort sätt samma fråga), jag har ingen aning faktiskt och jag kommer med mer information när jah valt gymansium och så.
9. Saknar du någon?
Svar: Ja det gör jag faktiskt... Det är många jag saknar faktiskt. Men mest av allt så saknar jag min låtsaspappa som dog för snart 2 årsen...
10. Är du kär? isåfall vem?
Svar: Kanske det, det är min lilla hemligehet ;)
11. Ditt favorit plagg just nu i garderoben?
Svar: Har inte kollat upp det riktgt ännu,  tror inte riktgt jag har ett favorit plagg. Rättare sagt många favorit plagg så det var lite svårt att svara på just nu.
utiiker
12. Varför började du att blogga?
Svar: Det har jag sagt tidigare för er som följt bloggen ett tag. Men det var såhär att jag hade några vänner som bloggade så jag inspererades lite av dom att börja blogga. Sen började jag även läsa storbloggaren Kenzas blogg och det gjorde så att jag verkligen inspererades av att börja blogga. Så antar nog att det var Kenzas grymma blogg och själva vackra kenza som fick mig att börja blogga och även mina underbara vänner förstårs.
13. Vart inspereras du ifrån?
Svar: Man kan säga att jag inspereras av allt! Kanske låter konstigt men så är de. Vänner, bloggare, butiker mm. Sen använder jag mina egna ideer til saker med.
14. Vad brukar du göra på fritiden?
Svar: På fritiden. Hmm... Jag gör allt möjligt. Jag brukar hänga ute med kompisar och hitta på en massa roliga saker och så har jag även mysiga hemmakvällar då och då. Jag gör så mycket på min fritid så att det är för mycket att skriva men det var lite smått om vad jag brukar göra.
15. Vilken är din favortit mat?
Svar: Har ingen favorit mat gillar mycket.
16. Vilken är din favorit film?
Svar: Det är samma svar har har ingen, gillar vääääldigt många.
17. Ser du på någon speciell tv-serie? isåfall vilken?
Svar: Jag koller på alla möjliga som glee, DH och många fler.
18. Visa din finaste fest outfit?
Svar: Denna frågan väntar jag lite med försöker lägga up den när jag kommit hem då jag kan lägga in bilder på min egen data, som sagt är inte hemma, är hos min mamma. Bor hos pappa.
19. Vilka bloggar följer du?
Svar: Oj, det är många... Följer absolut det flesta av mina vänner och folk jag känner och även de stora bloggarna som Paows, Tyras, Kenzas och Andreas Wijks.
20. Vilken är din favoritaffär
Svar: Jag gillar måna butiker men de flesta är nog raglady, H&M, gina tricot, bikbok... Japp det är nog dom.
Nästa gpng får vi hoppas på fler frågor och nya frågor förstårs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0