Oj då

Oj,kom på att jag inte uppdaterade bloggen igår som jag skulle. Men jag var med Sanne igår, vi var på frölunda torg och köpte kanelbulle, det var super gott. Sen var vi ute lite bara och sen var vi hemma hos mig. En rolig dag med mycket skratt var det iallafall haha. Kom hem för en timma sen från skolan, vi har haft femkamp vi var uppdelade i lag nåfra från årskurs 7 och 8 och vi 9. Mitt lag var 9 st typ. VI VANN ALLT! Vi var grymma faktiskt haha. Iallafall, idag kanske jag drar ut och träffar Jennifer och några till och har det kul. Imorgon ska jag åka och handla de gympabyxorna jag la upp på bloggen för inte så länge sen. Men nu börjar inlägget bli för långt och jobbigt att läsa tror jag, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0