Grattis bästavän på födelsedagen!!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VÄN PÅ DIN FÖDELSEDAG! 14 ÅR OCH FJORTIS NU HAHA! DU SKA FÅ VÄRLDENS GRYMMASTE FÖDELSEDAG HJÄRTAT. ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT OCH ALLA! PUSS PÅ DIG.
JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I 100 ÅR JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UT I 100 ÅR! HURRA!!!!!
Nu kommer din överraskning som du väntat på, hihi. Bilder kommer kanske, om det blir några men ska försöka.
Förra året på din födelsedags middag/fest.
Du och jag Ragnag du och jag!
Denna låten är till dig på din 14 års dagen ! Hahaha, vet att du blir arg och irriterad på den, men den passar faktiskt lite in på dig, vissa delar av den haha. Men det är så det är, ROLIGT!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson♥

Taaack älskling, klart jag kommer ha en bra fördelsedag jag ska ju tillbringa den med diig !!! <3 <3

Men jag dissar verkligen låten .....

2011-08-20 @ 09:03:36
URL: http://jeennifereriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0