Bilder från helgen

Hej på er, är hemma nu och nu kom mer bilderna upp från helgen hos min mamma. Och även min lillasysters 10års dag, hos mamma. Så får göra detta snabbt sitter, Jennifer tycker nog jag är väldigt Osocial just nu haha.

En bild på min hund, Flisan
Ännu en bild på flisan
Min lillasyster när vi gick in och sjung för henne på morgonen
Tog en lång promenad nere vid Floden med Flisan
En bild från promenaden
På kvällen bakade jag och mamma våffeltårta och överraskade nicole min lillasyster sen åt vi
Idag på Nicoles kalas (hon fyllde år igår)
En bild på Flisan
Ännu en bild från idag
När vi bakade tårtan igår
Bild på Angelica (syster) på kalaset idag
Flisan
Angelica påväg hem idag
Nicole badade i poolen idag
Resultatet på Våffeltårtan
Nicole igår, när vi åt våffeltårta
En bild från igår solade i trädgården
Jag, HEMGÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0