9 augusti 2011

Hej på er, hade en hel grym dag igår! Skit glad, fick Eric autograf denna gången, shit vad glad jag blev. Vi knödde jätte mycket vi stängslet vi autograferna stod bakom två små tjejer som stod längst fröm och alla knuffades jätte mycket så jag försökte hela tiden knuffa bakåt så de små tjejerna inte klämdes. Fick även Tomas Ledins och Thomas Peterssons autografer. Dagen igår va iallafall helt och hållet BÄST! Bilderna kommer inom kort. Väntar på att sanne ska lägga upp dom. Men en liten bild ska ni få som jag hittade nyss på internet. En bild på mig och sanne mitt i publiken på hans konsert som var för inte så längesen på liseberg. Jag är till vänster i ringen och sanne till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0