5 Augusti

God morgon, eller det är det ju inte riktigt men jag vaknade precis. Det blev Vrångö igår istället det var riktigt kul, men har bränt mig i ansiktet av solen så det gör lite ont. Men det lägger sig nog snart hoppas jag. Har fått rätt mycket färg, jag gillar't! Haha... Blev inga bilder igår, förutom en som Jennifers mamma tog på mig och henne påväg hem, men hon har inte lagt ut den, så jag har inte fått tag i den ännu, men lägger upp den så snart jag kan. Idag blir det nog en mysig hemma dag och mycket film. Nu blir det frukost.
Jag när jag kommit hem igår, helt röd i ansiktet, men det sys inte så mycket på bilden, webbkameran är inte världens bästa kamera, måste köpa ny kamera snart asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0