29 augusti

Hej på er, har precis kommit ur duschen och känner mig riktigt fräsh. Innan duschen var jag och sanne nämligen ute på en powerwalk/jogging tur. Det är något vi ska fortsätta med, måste hålla igång kroppen lite och vara i form. Man känner sig riktgt nöjd när man är klar faktiskt. Imorgon är det ju skola som vanligt, har sovmorgon imorgon, jag börjar 9.20, fast slutar 15.15 så dagen är ganska så lång ändå. Men det klarar jag. Nu ska jag sätta på lite musik och bara slappa lite grann.
Två bilder på mig, efter skolan idag
Ja, detta är enda bilderna jag har från idag, men om ni inte ser så har jag en svart tröja 3 kvarts ärmad, mönster på ryggen och sen jeans shorts tilll det.

Kommentarer
Postat av: Floraa

så snygg! :o

2011-08-30 @ 22:27:11
URL: http://floramariia.blogg.se/
Postat av: NINORTA CHAMOUN

sv; Tack så jätte mycket snygging!

2011-09-01 @ 14:20:10
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0