Tack för kvällen tjejer

Glömde blogga igår för ja sov hos Julia.
Igår var en sjukt rolig dag.. Julia fick sin present av mig direkt efter skolan. Vi åkte till smycke så fick hon ta två hål i örat ett över det vanliga och ett högst upp på örat det blev as fint. Och hon blev nöjd!
Sen stack jag och hon hem till henne o börja med tacos till tjejmiddagen. Vi han fixa oss o festen på typ 1 timma det är helt sjukt ju. Vi dansade loss, skratt, sjung och typ snacka. Efter festen drog några ut med oss från festen men några gick hem, vi var på opal en stund och sen så stack alla hem och jag, Julia, Emma och Jennifer åkte till torget och gick runt och där mötte vi Khadar och Abdul så vi GICK hem med dom. Sen gick jag och emma och Julia hem till julia o skulle sova över!:D Grymt kul var det!
 
Tack för kvällen tjejer!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0